Informatiepagina coronavirus

TriviumMeulenbeltZorg (TMZ) doet er alles aan om verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te beperken. Via deze pagina blijft u op de hoogte van ontwikkelingen en maatregelen en kunt u eventueel contact opnemen.

Bezoek en contact

Bezoek en contact

Alles wat u moet weten over de geldende regels en contactmogelijkheden.

Lees verder
Maatregelen TMZ

Maatregelen TMZ


Welke maatregelen worden ingezet om de verspreiding van het virus tegen te gaan?

Lees verder
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Een overzicht met de meest gestelde vragen en de antwoorden hierop.



Lees verder
Contact opnemen

Contact opnemen

Wilt u meer informatie of een vraag stellen aan TMZ?

Lees verder
Veelgestelde vragen over Corona
  • Mogen bewoners van het verpleeghuis bezoek ontvangen?
    TriviumMeulenbeltZorg heeft een bezoekbeleid vastgesteld met betrekking tot de aanwezigheid van het coronavirus. Als basis hiervoor geldt een zogeheten routekaart, die aangeeft welk bezoek onder welke voorwaarden mogelijk is. Kijk hiervoor bij 'Bezoek en contact' op deze website.
  • Mag ik een kaartje of tekening sturen?

    Iedereen leeft mee met bewoners en medewerkers en dat is hartverwarmend. Wilt u bewoners of medewerkers een hart onder de riem steken door een tekening of kaartje te sturen? Dat kan! Op deze pagina zijn alle adressen van onze locaties te vinden. De tekeningen en kaartjes worden op de locaties verdeeld. Zoek je nog een mooie voorgedrukte tekening om in te kleuren? Download dan de TMZ kleurplaat.

  • Wat zijn de regels bij nieuwe opname van een cliënt of bewoner?
    Als de inschatting is dat het om een bewoner/cliënt gaat die (veel) rondloopt op de afdeling, dan wordt geadviseerd om 10 dagen voor geplande opname in thuisquarantaine te gaan.
  • Worden de TMZ-locaties extra schoongemaakt?
    De interieurzorgmedewerkers hebben extra schoonmaakinstructies gekregen. Daarnaast wordt er extra tijd en energie gestoken in het schoonmaken van handcontactpunten zoals lichtknoppen, deurkrukken, trapleuningen, kranen en liftknoppen. In kantoorruimtes zijn speciale schoonmaakkits en reinigingsinstructies beschikbaar, medewerkers worden gevraagd alle ruimten te reinigen na gebruik.
  • Zijn de restaurants van TMZ dicht?
    De restaurants binnen de locaties zijn gesloten voor bezoek. Wel blijft de balie in het restaurant geopend voor afhaalmogelijkheden. Dat betekent dat bewoners en bezoekers daar dus wel wat lekkers af mogen halen.
  • Verlenen de paramedici en behandelaren nog hun zorg?
    Medewerkers van de paramedische dienst zijn weer gestart met de intramurale behandelingen. Uiteraard met inachtneming van de hygiëneregels. Zij mogen ook weer naar verschillende locaties en afdelingen.
  • Gaan de afspraken van bewoners aan pedicure, mondhygiënist en tandarts door?
    Pedicures, tandartsen, tandtechnici en audiciens voeren hun werk weer uit. Er zijn regels opgesteld waar zij zich aan moeten houden. Bewoners en cliënten van de locaties mogen ook weer naar de kapper binnen de locatie (op afspraak en mits zij geen klachten hebben). Een bezoek aan de kapper buiten een TMZ-locatie is niet toegestaan. De kapper opent ook nog niet voor bezoek van buitenaf. De kapper houdt zich aan de geldende maatregelen in de kappersbranche en de maatregelen die gelden bij TMZ. Ook dragen deze professionals een mondkapje. Uitsluitend pedicures die verbonden zijn aan TMZ worden ingezet (op medische indicatie, te beoordelen door de Specialist Ouderengeneeskunde of Verpleegkundig specialist).
  • Zijn er nog uitstapjes voor bewoners?
    Ja, uitstapjes zijn in beperkte mate toegestaan. Er mag bijvoorbeeld een rondrit met de bus worden gemaakt, maar er worden geen winkels, locaties of restaurants bezocht
Hoe kunnen we u helpen?

Voor vragen kunt u contact opnemen via onderstaande gegevens. Wij vragen u vriendelijk om eerst te kijken of u het antwoord op uw vraag op de informatiepagina kunt vinden, bijvoorbeeld tussen de veelgestelde vragen.

0900 - 2 453 453

Stel uw vraag