Informatiepagina coronavirus

TriviumMeulenbeltZorg (TMZ) doet er alles aan om verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te beperken. Via deze pagina blijft u op de hoogte van ontwikkelingen en maatregelen en kunt u eventueel contact opnemen.

Bezoek en contact

Bezoek en contact

Alles wat u moet weten over de geldende regels en contactmogelijkheden.

Lees verder
Maatregelen TMZ

Maatregelen TMZ


Welke maatregelen worden ingezet om de verspreiding van het virus tegen te gaan?

Lees verder
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Een overzicht met de meest gestelde vragen en de antwoorden hierop.



Lees verder
Contact opnemen

Contact opnemen

Wilt u meer informatie of een vraag stellen aan TMZ?

Lees verder
Veelgestelde vragen over Corona
  • Mogen bewoners van het verpleeghuis bezoek ontvangen?
    TriviumMeulenbeltZorg sluit zich aan bij de landelijke richtlijnen met betrekking tot de beperkte openstelling van woonzorgcentra. Onze bewoners mogen weer bezoek ontvangen. Vooralsnog blijft dit bezoek beperkt tot één vaste persoon en onder strikte voorwaarden. Voor elke locatie is in overleg met de cliëntenraad een plan opgesteld. Bewoners en familie worden hierover in een persoonlijk schrijven geïnformeerd.
  • Mag ik een kaartje of tekening sturen?

    Iedereen leeft mee met bewoners en medewerkers en dat is hartverwarmend. Wilt u bewoners of medewerkers een hart onder de riem steken door een tekening of kaartje te sturen? Dat kan! Op deze pagina zijn alle adressen van onze locaties te vinden. De tekeningen en kaartjes worden op de locaties verdeeld. Zoek je nog een mooie voorgedrukte tekening om in te kleuren? Download dan de TMZ kleurplaat.

  • Worden de TMZ-locaties extra schoongemaakt?

    De interieurzorgmedewerkers hebben extra schoonmaakinstructies gekregen. Daarnaast wordt er extra tijd en energie gestoken in het schoonmaken van handcontactpunten zoals lichtknoppen, deurkrukken, trapleuningen, kranen en liftknoppen.

  • Zijn de restaurants van TMZ dicht?

    Alle restaurants van onze locaties zijn gesloten, dit betekent dat het niet meer is toegestaan om te eten of te drinken in de restaurants. Wel blijven we bewoners en medewerkers de mogelijkheid bieden om maaltijden af te halen en op eigen plek te nuttigen. Houd bij het bestellen van een maaltijd gepaste afstand (1,5 meter) en betaal bij voorkeur door te pinnen. Wanneer iemand niet kan pinnen, dan dient het geld op de balie gelegd te worden en is er geen fysiek contact.  

  • Verlenen de paramedici en behandelaren nog hun zorg?
    Medewerkers van de paramedische dienst mogen de intramurale behandelingen weer starten. Uiteraard met inachtneming van de hygiëneregels. Daarnaast worden zij verzocht op één locatie per dag te werken en wisselingen tussen afdelingen zoveel mogelijk te beperken. De oefenzalen blijven voorlopig gesloten.
  • Gaan de afspraken van bewoners aan pedicure, mondhygiënist en tandarts door?
    Het bezoek aan een pedicure, mondhygiënist en tandarts wordt zoveel mogelijk uitgesteld tot ná 20 mei. Alleen bij acute zorg en medische noodzaak gaan de afspraken door. Bewoners en cliënten van de locaties mogen weer naar de kapper (op afspraak en mits zij geen klachten hebben). De kapper opent nog niet voor bezoek van buitenaf. De kapper houdt zich aan de geldende maatregelen in de kappersbranche en de maatregelen die gelden bij TMZ.
  • Zijn er nog uitstapjes voor bewoners?
    Nee, op dit moment niet.
  • Zijn er bij de ingangen van TMZ-locaties handdesinfectiemiddelen geplaatst?
    Ja, bij de ingang van elke locatie zijn desinfectiemiddelen aanwezig. Wij vragen bezoekers hun handen bij ieder bezoek (minimaal 30 seconden) te desinfecteren.
Hoe kunnen we u helpen?

Voor vragen kunt u contact opnemen via onderstaande gegevens. Wij vragen u vriendelijk om eerst te kijken of u het antwoord op uw vraag op de informatiepagina kunt vinden, bijvoorbeeld tussen de veelgestelde vragen.

0900 - 2 453 453

Stel uw vraag